ساخت وبلاگ در وبلاگدهی بلاگ فام

ساخت وبلاگ در وبلاگدهی بلاگ فام

ادامه مطلب
بلاگ فام

بلاگ فام

ادامه مطلب
ساخت وبلاگ تبلیغاتی در بلاگ فام

ساخت وبلاگ تبلیغاتی در بلاگ فام

ادامه مطلب
دانلود

دانلود

ادامه مطلب

جوک خنده دار

به روزهای سخت ک رسید بسیار تفاوت داشت 

آنکس ک در روزهای خوب من بسیار تفاهم داشت!!!!!!
.
.
.
.
.
عمم ب گودزیلاش میگه:

میخوای بری دسشویی شلوارتو بیرون در نیار بعد برو تو، زشته!

همون تو در بیار!

گودزیلاهم رفت تو دسشویی شلوارشو دراورد بعد اومد بیرون گذاشت رو مبل رفت تو :|
.
.
.
.
.
من نه نابـَـــــــم نه خاص

کاملاً عادی ام

شاید " آرزوی" کسی نباشَـم

اما " آویزون " کسی هم نیسـتـَم
.
.
.
.
.
یــــــــــــه مخاطـــــــبــــــــــــه خـــــــاصــــــــم 

نــــداریـــــــــم کـــــــه: 

اوووووووووووه حــــــــواســـــــم نبـــــــود الان مـیا د میبـــــیـنه... p:

اشــــتباه شـــــــد اقآآآآآآآآآ داریـــــــــــــــــــــــــــم 

داریـــــــــــــــــــــــــــم
.
.
.
.
.
غضنفر : بیا این سوپو مزه کن!

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺧﯿﺮﻩ ﺍﯾﺸﺎﻻ ، ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺍﺭﻩ ؟

ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺍﮔﻪ ﺳﺮﺩﻩ ﺑﮕﻢ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻦ

ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﮕﻮ

ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ ، ﻣﯿﮕﻢ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ . ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ

ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻢ ﮔﻮﺵ ﺑﺪﻩ

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻻﻥ ﻣﯿﭽﺸﻤﺶ .. ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﺱ ؟

ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﺍﻫﺎ !! ؟ ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﺳﺖ ! 

ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﺩﯾﻮﺙ
.
.
.
.
.
روز جهانیه لاشی چه روزیه ، ؟

به من بگيد ، واسه يه عده باید تبريك بفرستم .....!!
.
.
.
.
.
به قول فروغ شهامت میخواهد سرد باشی و گرم بخندی . . . 
.
.
.
.
.
آنقدر از حادثه پرم که وقتی به خانه میرسم 

تلویزیون لم میدهد روی کاناپه تا مرا تماشا کند . .
.
.
.
.
.
ﺩﻭﺳـﺖ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ، ﺩﻭﺳــﺖ ﻓﻨﯽ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ،

ﺩﻭﺳــﺖ ﻋﻠﻮﻡ ، ﺩﻭﺳــﺖ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﻭ ...

ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺳــﺘﯿـﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻋـَـﻤــﺘﻮﻥ ﻣــﯿﺨﻮﺭﻩ ...

ﻣﻦ ﺩﻭﺳـﺖ ﺗﻨﻈــﯿﻢ ﺧــﺎﻧـﻮﺍﺩﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ |: : (((
.
.
.
.
.
هر وقت رابطمون با آمریکا خوب شد می خوام یه دیزی فروشی بزنم 

اسمشو بذارم واشینگتن دی زی
.
.
.
.
.
صبح یه کیبورد باز کردم داشتم درستش می کردم.

خواهر زاده ام 4 سالشه اومده کنارم ازم می پرسه: خاله این چیه؟

می گم: کیبورد.

می گه: من نبردم!

می گم: کیبورد!

می گه: من نبردم
:|
.
.
.
.
.
وقتي گراهامبل تلفن رو اختراع كرد يه چيز عجيب ديد.

سه تماس بي پاسخ از جنتي!!!
.
.
.
.
.
تحصیل تو ایران تنها کاربردش

بستن دهن مردمه :|
.
.
.
.
.
بنظر من آدم باید کنار تخت خوابش یه صندلی بذاره 

که هروقت از خواب بلند شد روی اون بشینه و استراحت کنه :))
.
.
.
.
.
مـــا بـــه تــو نــمیخــوریــم

بــخـوریــم مـارکــ دار مـــیـــشــــی :))

بعدش واسمون کلاس میذاری
.
.
.
.
.
کلن يه بار خوشي زد زيره دلم 

که اونم تا يه هفته از دل درد نميتونستم راه برم !
.
.
.
.
.
برادرم

ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم....

ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم....

ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم....

سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ....

اما میخای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم

خدا شاهده نمیتونم
.
.
.
.
.
چیه؟؟؟ 

موهات بوره ؟! 

چشمات عسليه ؟! 

خوشگلی؟! 

مانکنی؟! 

دکتری؟! 

مهندسی؟! 

جراح مغز و اعصابی؟! 

قدت بلنده ؟! 

گوشيت iPhone 5 ؟! . . 

تهرانی که نباشی هیچ کدوم از اونا مهم نی...

پرچم ندارم بادکنک فرستادم هوا

بگیریدش!!!!
.
.
.
.
.
گزارشگره اومد تو اتوبوس گفت : شما چرا با اتوبوس اینور اونور میرید؟؟

گفتم : بنام خدا هستم

اولا" واسه اینکه آلودگی هوا رو بیشتر نکنم

ثانیا" زود تر به کارام میرسم ، تو ترافیک نیستم ، دنبال جا پارک نمیگردم

از همه مهمتر ماشین ندارم ! مجبورم ! میفهمی!

ملت مرده بودن از خنده :)))))







:)))))))

کامنت ها
ساخت وبلاگ در وبلاگدهی بلاگ فام

ساخت وبلاگ در وبلاگدهی بلاگ فام

ادامه مطلب
بلاگ فام

بلاگ فام

ادامه مطلب
ساخت وبلاگ تبلیغاتی در بلاگ فام

ساخت وبلاگ تبلیغاتی در بلاگ فام

ادامه مطلب
دانلود

دانلود

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد