ساخت وبلاگ در وبلاگدهی بلاگ فام

ساخت وبلاگ در وبلاگدهی بلاگ فام

ادامه مطلب
بلاگ فام

بلاگ فام

ادامه مطلب
ساخت وبلاگ تبلیغاتی در بلاگ فام

ساخت وبلاگ تبلیغاتی در بلاگ فام

ادامه مطلب
دانلود

دانلود

ادامه مطلب

جوک

اقا رفتیم یه جا خاستگاری

بابای دختره میگه من هیچ انتظار زیادی از شما نداریم...همینکه یه ماشین و خونه داشته باشید کافیه...@
والا من هیچی نمیتونم بگم...!!!*سمــــــ RL ــــــــا*

ولنتاین شبکه ی جم نشون میداد از بچه ها سوال میپرسیدن...
یکیش این بود که مامان باباهاتون بیرون کجاها میرن با هم...؟!
یکی از بچه ها جواب داد: من که با دوس پسرم میرم بیرون همه جارو میگرم..
من:|
اونوخ من تا همین یه ماه پیش....
یه ماه پیش چیه...دروغ چرا؟! تا همین دیروز ارزو میکردم صب که بیدار میشم چشام ابی بشه...
بعد صبم عین اسکلا میرفتم جلو اینه ببینم ابی شده یا نه...
عٍــــی خـــــــدا...                                                                                                                                                                                     روزگار، روزگار بدی شده.
اگه پول داشته باشی و بگوزی، همه می گن: چی فرمودین؟
ولی اگه پول نداشته باشی و حرف حسابم بزنی،
همه می گن: تو دوباره گوزیدی؟!                                                                                                                                                                                                                            

کامنت ها
ساخت وبلاگ در وبلاگدهی بلاگ فام

ساخت وبلاگ در وبلاگدهی بلاگ فام

ادامه مطلب
بلاگ فام

بلاگ فام

ادامه مطلب
ساخت وبلاگ تبلیغاتی در بلاگ فام

ساخت وبلاگ تبلیغاتی در بلاگ فام

ادامه مطلب
دانلود

دانلود

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد